آشنایی با انواع حساب در پرفکت مانی


3 | به این مقاله امتیاز دهید

انواع حساب در پرفکت مانی تا حدودی متنوع ، قابل استفاده برای اکثر کاربران  و مورد اطمینان است.این حساب یعنی پرفکت مانی  از درگاه‌های پرداخت پر استفاده در بین ایرانیان مخصوصا در اوضاع تحریم‌های اعمال شده است. پرفکت مانی در واقع یک نوع سیستم از نوع پرداخت مالی است تا بتوانیم راحت‌تر و البته ایمن‌تر تراکنش‌های مالی را انجام دهیم.

این نوع سرویس مالی دارای خدمات و مزیت‌های بسیار زیادی است که کاربران از هر نقطه مکانی و در هر شرایط زمانی که  باشند می‌توانند با خرید و فروش پرفکت مانی ، تراکنش های مالی خود را انجام دهند .

در این مقاله قصد داریم تحت عناوین زیر به انواع حساب در پرفکت مانی  بپردازیم:

  • پرفکت مانی چیست
  • انواع حساب پرفکت مانی
  • امکانات پرفکت مانی

پرفکت مانی چیست

در کنار آشنایی با انواع حساب در پرفکت مانی بد نیست با خود پرفکت مانی آشنایی بیشتری داشته باشید.قبل از آنکه پرفکت مانی را به عنوان یک سیستم پرداخت بشناسید، یک شرکت می‌باشد ، یک شرکت بزرگ با وجه خوشنام که در زمینه پرداخت‌های اینترنتی یا همان الکترونیکی فعالیت خود  را تقریبا از سال 2007  آغاز کرده است.

این شرکت در کشور پاناما به ثبت رسید است و دارای یک دفتر مرکزی است که این دفتر در شهر زوریخ واقع شده است.این سیستم پرداخت شرایطی را فراهم آورده است که هیچگونه محدودیتی را  برای استفاده لحاظ نکرده است.

یعنی هر کاربری از هر گوشه دنیا می‌تواند بعد از ثبت نام و ارائه مدارک یک جساب کاربری ایجاد کند و از خدمات پرداخت الکترونیکی بهره‌مند شود.این شرکت دارای یک سایت و انواع حساب در پرفکت مانی است که با مراجعه به آن می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

تعداد کاربرانی که اکنون از انواع حساب در پرفکت مانی استفاده می‌کنند بالغ بر ده میلیون نفر می‌باشد.در مجموع پرفکت مانی از سیستم‌های پرداخت بین المللی محسوب می‌شود که به همه کاربران از هر نوع ملیتی از هر جای دنیا در هر زمانی، امکان پرداخت الکترونیکی می دهد.

انواع حساب پرفکت مانی

انواع حساب پرفکت مانی

انواع حساب پرفکت مانی

انواع حساب در پرفکت مانی متناسب با شرایط کاربران تعریف و تعیین می‌شود.به طور کلی حساب در پرفکت مانی به دو دسته شخصی و تجاری تقسیم می‌شود.حساب شخصی که در ادامه بدان اشاره می‌کنیم، در دسته انواع حساب‌های نرمال قرار می‌گیرد و فرد برای خود به صورت جداگانه اقدام به باز کردن حساب عادی می‌کند.

حساب بیزینسی یا تجاری  حسابی است که نیاز به پرداخت‌های بین‌المللی دارند و نیازمند به حساب‌های دیگری جز حساب نرمال دارند.

در ادامه بدان می‌پردازیم که در دسته حساب  پارتنر قرار می‌گیرد. یعنی حساب همکاری افرادی که در بیزینس حساب‌های ارز دیجیتال یا تجارت بین الملل مشغول هستند.برای همین اگر جز کاربران تازه وارد هستید، ابتدا با انواع حساب این نوع سیستم پرداخت الکترونیکی آسنایی پیدا کنید و سپس اقدام به ثبت نام در یکی از آن‌ها کنید.

  • حساب Normal
  • حساب Premium
  • حساب Partner
حساب پرسنال در سایت پرفکت مانی

حساب پرسنال در سایت پرفکت مانی

حساب normal پرفکت مانی

این نوع حساب بیشتر برای افرادی تهیه شده است که تازه وارد هستند و معمولا محدودیتی هم از نظر خدمات برای آن‌ها لحاظ نشده است.

حساب Premium پرفکت مانی

این حساب ویژه  از انواع حساب در پرفکت مانی است .اما این حساب ویژه شرایط خاصی را هم دارد.یعنی برای برخورداری از مزیت‌های این نوع حساب پرفکت مانی نزدیک به یکسال در آن فعالیت داشته باشید.

در کنار فعالیت یکساله باید تراکنش مالی شما به سر حد کافی رسیده باشد.

اگر چه که بین حساب نرمال و پرمیوم تفاوت چندانی وجود ندارد تنها در پرداخت کارمزد است که کارمزد پرمیوم نسبت به نرمال کمتر خواهد بود.اگر جزمشتریانی هستید که کارهای تجاری زیادی انجام می‌دهید یعنی پرداخت مالی و در مجموع تراکنس‌های مالی زیادی خواهید داشت  می‌توانید حساب خود را از نرمال به پرمیوم ارتقا دهید.برای همین به بخش مشتریان سایت مراجعه کنید و ارتقا حساب را انتخاب کنید.

تکمیلی :  جهت تایید حساب پرمیوم پرفکت مانی ، بایستی حداقل یکسال به عضویت پرفکت مانی در آمده و طی این یکسال ، حداقل 100 هزار دلار آمریکا و یا معادل آن را در حساب پرفکت مانی خود شارژ و یا انتقال داده باشید .

سطح Partner یا اصطلاحا همکاری پرفکت مانی

این سطح از انواع حساب در پرفکت مانی با دو حساب دیگری که تا کنون به آن‌ها اشاره کردیم کاملا متفاوت است.این حساب بیشتر مختص به شرکت‌ها، سازمان‌ها، صرافی‌ها و کلا افرادی که کارهای تجاری عمده انجام می‌دهند.

در واقع افراد حقوقی که صاحبان اصلی مشاغل مثل صرافان انواع ارز دیجیتال می‌توانند به این نوع حساب پرفکت مانی دسترسی داشته باشند.این نوع حساب مزیت‌های بسیار زیادی دارد که یکی از مشهود‌ترین آن‌ها پایین بودن بسیار زیاد تراکنش مالی است.

همچنین امکان دریافت سود سالانه از این نوع حساب فراهم است. تنها کافی  است از بخش مشتریان که در بخش قبلی هم به آن اشاره کردیم، حساب خود را ارتقا دهید.سپس برای مدتی منتظر بمانید تا درخواست شما مورد تایید قرار بگیرد.

تفاوت‌ها بین حساب سطح پریمیوم و حساب همکار چیست؟

حساب پریمیوم حسابی با ویژگی‌های انحصاری است به خصوص در ارتباط با پشتیبانی مشتری است . این نوع وضعیت در پایان سال اول یا با رسیدن به سطح معینی از گردش مالی در حساب اعطا می شود. مشتری حق دارد برای ارتقای وضعیت خود درخواست ویژه‌ای ارائه دهد. داشتن وضعیت پریمیوم نیز کارمزدهای سرویس کمتری نسبت به وضعیت عادی ارائه می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید که کارمزد سرویس حساب پریمیوم مشابه حساب‌های تأییدشده است.

حساب همکار نیز نوعی حساب امتیازدهی است که معمولاً توسط نماینده‌ای از یک سیستم پرداخت، یک صرافی یا یک خدمات تبدیل ارز باز شده است. اهدای این وضعیت تصمیمی مستقل از سوی مدیریت سایت پرفکت مانی است. این وضعیت به شرکت هایی که تجارت آنلاین انجام می دهند کمک می کند تا پردازش پرداخت B2B همانند صرافی های بین المللی تعلق میگیرد.

رتبه بندی حساب های پرفکت مانی

در سایت رسمی پرفکت مانی perfectmoney.is  برای اکانت های مشتریان خود ، یک روش های جمع آوری امتیاز مشخص کرده است . این امتیاز های هر اکانت ، نشان دهنده اعتبار بیشتر اکانت نزد مشتریان و سایت پرفکت مانی میباشد . در واقع این امتیازات اعتماد یک حساب خاصی را نزد مشتریان پرفکت مانی نشان میدهد .

برای امتیاز دادن به این اکانت ها ، معیار هایی توسط پرفکت مانی در نظر گرفته شده است که در مورد آن توضیح خواهیم داد :

نشان دادن امتیاز حساب پرفکت مانی زمان انتقال وجه

نشان دادن امتیاز حساب پرفکت مانی زمان انتقال وجه

Productivity یا بهره وری اکانت ها

یکی از معیار های امتیاز دهی پرفکت مانی ، تعداد اکانت هایی است که در تراکنش های حساب نقش دارند . در واقع هر چه مشتری پرفکت مانی ، با حساب های دیگر و اکانت های مشتریان بیشتری تراکنش داشته باشد ، امتیاز بیشتری به آن تعبق خواهد گرفت.

Volume یا حجم تراکنش ها

در نظر سایت پرفکت مانی ، مقدار وجه جابجا شده در حساب ها ، جزئی از معیار های امتیاز دهی هست . هرچه مقدار وجه در تراکنش ها بیشتر باشد ، قطعا امتیاز بیشتری به اکانت ارسال میشود .

Time یا سابقه افتتاح اکانت

پرفکت مانی با این شاخص نشان میدهد که به مشتریان قدیمی و وفادار خود ، اعتماد بیشتری دارد. بنابراین هرچه سابقه و سن یک حساب بیشتر باشد ، امتیاز اعتماد بیشتری کسب خواهد کرد . به همین دلیل حساب های قدیمی پرفکت مانی با امتیازات بالا ، شرایط اخذ نمایندگی پرفکت مانی را دارند .  ( همانند صرافی آلما اکس )

Feedback یا بازخورد دیگران

پرفکت مانی در امتیاز دهی ، به شکایت های وارد شده به یک حساب و جواب های مثبت و حل شونده مشکلات آن حساب توجه می کند. بنابراین یک حساب معتبر نزد پرفکت مانی ، حسابی است که کمترین شکایت ها به آن وارد شده و بیشترین پیگیری های مثبت را برای حل مشکل دیگران داشته باشد .

Amount یا موجودی حساب

موجودی مانده حساب هر اکانت در حدقل بازه زمانی یک ماه ، یک معیار دیگر برای امتیاز گیری اکانت ها هست . بنابراین مانده حساب بیشتر ، امتیاز بیشتری را دارد .

حداقل امتیاز هر حساب جدید 0 است . یعنی امتیاز اعتماد از 0 شروع شده ( برای حساب های جدید ) و به مرور افزایش می یابد . پرفکت مانی سقفی را برای این امتیاز دهی در نظر نگرفته است . امتیاز اعتماد را می توان در حساب پرفکت مانی شما و همچنین در زمان انجام تراکنش یا ارائه اعتبار مشاهده کرد.

امتیاز دهی به حساب های پرفکت مانی

امتیاز دهی به حساب های پرفکت مانی

 

 

نکته تکمیلی :   امتیاز حساب پرفکت مانی با افزایش فعالیت و انتقال پرفکت مانی و یا کاهش فعالیت تغییر خواهد کرد. بنابراین در صورت عدم استفاده از حساب پرفکت مانی ، امکان کاهش امتیاز حساب پرفکت مانی وجود دارد !

 

 

 

مقالات بیشتر : آموزش واریز و برداشت پرفکت مانی

 

امکانات پرفکت مانی

سیستم پرداخت الکترونیک پرفکت مانی با انواع حساب‌هایی که دارد امکانات متعددی را در اختیار صاحبان حساب قرار می‌دهد.که برخی از این امکانات عبارت است از:

پشتیبانی از ارزهای متنوع

یکی از مزیت‌ها و امکانات پرفکت مانی این است که از ارزهای متعدد زیادی حمایت می‌کند.

همین موضوع موجب می‌شود کاربران بتواند بر روی ارزهای گوناگون سرمایه‌گذاری کنند.

این ارزها عبارت است از:

  • بیت کوین
  • دلار
  • یورو
  • طلا
  • دلار

ایجاد درگاه پرداخت روی سایت شخصی

شما می‌توایند درگاه پرداخت را به سایت شخصی خود انتقال دهید.این انتقال موجب امنیت و سرعت کار پرداخت و سایر تراکنش‌های مالی می‌شود

الیته این نوع مزیت و امکان پرداخت برای افرادی مناسب است که از انواع حساب در پرفکت مانی از جمله  Partner  استفاده می‌کنند.بنابراین برای تراکنش‌هایی که در طول روز یا در طول هفته دارند می‌توانند مدیریت خوبی به عمل آورند.

قابلیت درخواست وام در سیستم

پرفکت مانی در سیستم خود این شرایط را فراهم کرده است که کاربران فعال خود را به دریافت وام کند.بنابراین از بین فعالان حساب پرمیوم و پارتنر می‌توانند درخواست وام و تسهیلاتی از این قبیل کنند.

شرایط خرید کالا

این شرایط برای بسیاری از کاربران پرفکت مانی فراهم شده است که بتوانند خرید کالا و دیگر خدمات اینترنتی را به آسانی انجام دهند.یعنی در هر کجا و در هر نقطه که باشید با یک پرداخت بتوایند کالای خود را از سایت آمازون یا دیگر سایت‌های بین المللی خریداری کنید.

نتیجه : انواع حساب در پرفکت مانی

جهت آشنایی با انواع حساب در پرفکت مانی ابتدا باید هر یک از آن‌ها را بشناسیم.سپس متناسب با نوع حرفه و شغل خود دست به ایجاد حساب کاربری بزنیم.

اگر جز افرادی هستید که تنها برای آشنایی با پرفکت مانی و خریدهای گاه به گاه الکترونیکی قصد استفاده از پرفکت مانی را دارید، بد نیست که از حساب نرمال یا پرمیوم استفاده کنید.

اما اگر مشاغل بین المللی تجاری در دست دارید و روزانه با تراکنش‌های مالی زیاد رو به رو هستید، حتما از حساب پارتنر پرفکت مانی استفاده کنید.

در مجموع این نیاز شماست که تعیین می‌کند کدام یکاز حساب‌های موجود در پرفکت مانی را انتخاب کنید. صرافی آلما اکس در کنار شماست !

 

بهترین حساب پرفکت مانی برای ایرانیان

در بین حساب های پرفکت مانی ، مناسب ترین نوع حساب جهت استفاده کاربران ایرانی ، حساب نرمال normal می باشد . حال اگر این حساب به صورت پرمیوم قرار گیرد ، میتوان با خیال راحت و بدون ایجاد مشکل از اکانت پرفکت مانی استفاده کرد . در حساب نرمال وریفای شده پرفکت مانی ، کارمزد های انتقال پرفکت مانی ، و ساخت ووچر پرفکت مانی همان 0.5 درصد خواهد بود که نسبت به حساب های معمولی وریفای نشده 1.5 درصد کارمزد کمتر خواهد بود .

نکته قابل توجه ، امکان وریفای حساب پرفکت مانی با مدارک ایرانی است . پرفکت مانی برای کاربران ایرانی تحریم نبوده و به راحتی با ارائه پاسپورت فرد ایرانی و مدارک سکونت ( قبض خدمات ایرانی ) میتوان اقدام به احراز هویت و وریفای اکانت پرفکت مانی کرد.

مدال در حساب کاربری پرفکت مانی به چه معناست؟

در صفحه داشبورد اکانت پرفکت مانی ، یک مدال نمایش داده شده است .برای کاربرانی که سابقه طولانی در سیستم پرفکت مانی دارند، مدال وفاداری اعطا میشود . مدال‌ها علامت بارز حساب هستند که رتبه و وضعیت حساب کاربر را نشان می‌دهند. 3 نوع مدال وجود دارد – برنز، نقره و طلا، مربوط به 3 سطح مختلف. عامل کلیدی در روند اهدای مدال، طول عمر حساب است . اعطای مدال به سابقه و میزان فعالیت کاربران پرفکت مانی بستگی داشته و امکان خرید مدال با رنگ های مختلف نیست .

نمایش مدال اعتماد در اکانت پرفکت مانی

نمایش مدال اعتماد در اکانت پرفکت مانی

 

 

1

دیدگاه

سام

مهر ۱۴, ۱۴۰۲

سلام شما میتونید حساب پرفکت مانی ورفای شده بسازین واسمون ؟

    Adminalmaex

    مهر ۱۵, ۱۴۰۲

    سلام وقت بخیر با پشتیبانی آلما اکس در ارتباط باشید

دیدگاه شما