قوانین و مقررات

36 | به این مقاله امتیاز دهید

قوانین،مقررات ­­­و الزامات وب سایت آلما اکس

سایت آلما اکس هیچ مسئولیتی در قبال استفاده نادرست خریدار از ارز های الکترونیکی موجود در وبسایت ندارد و فقط و فقط ارائه سرویس خرید و فروش این ارز ها را در قالب همین وبسایت انجام می دهد و حسابهایی که مربوط به سایتهای (قمار-شرطبندی و امثال این گونه سایت ها …) و خلاف قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران باشنداز طرف ما به هیچ وجه شارژ نخواهد شد.

 

فرآیند فروش،حساب کاربری و تعهدات کاربران :

1- برای استفاده از خدمات سایت  (خرید از ما ) احراز هویت الزامی می باشد.

۲- تنها اشخاصی که بین ۱۸ سال سن تا ۶۰ سال سن و واجد اهلیت قانونی باشند احراز هویت خواهند شد.

۳- هر گونه خرید یا فروش باید به نام کاربر باشد در غیر اینصورت مبالغ پرداختی یا دریافتی بلوکه خواهد شد.

۴- در صورت بروز هر گونه اختلال در خرید چنانچه مشکل از سمت سایت باشد وجه به حساب شخص ثبت نام کننده در سایت در مدت زمان ۳ روز کاری عودت داده می شود.

۵- خریدار به هنگام خرید باید اطلاعات را با دقت وارد نمایند در صورت بروز هرگونه خطا از سمت خریدار سایت آلما اکس هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد، پس از ثبت سفارش مسئولیت به عهده ی مشتری می باشد.

۶- هر گونه تلاش برای خرید از کارت بانکی بجز کارتی که بنام شخص در سایت ثبت شده، همچنین ثبت فاکتورهای مکرر و پی در پی واقدام به ایجاد چند حساب توسط یک کاربر از طرف سایت آلما اکس غیر معتبر می باشد و همچنین حساب فرد خاطی مسدود خواهد شد.

۷- خدمات آلما اکس حق خود میداند در هر زمانی در صورت نیاز از کاربر مدارک بیشتری جهت تایید حساب کاربری درخواست نماید.

۸- تایید پرداخت ریالی تراکنش از طرف کاربر به این معنا میباشد که کاربر تمامی اطلاعاتی که طی ثبت سفارش از مرحله۱ تا مرحله آخر یعنی چهارم ثبت کرده خوانده و در صورت کاهش قیمت سایت بعد از ثبت سفارش به هیچ وجه مابه التفاوت فاکتور مربوطه توسط خدمات آلما اکس به کاربر پرداخت نخواهد شد لزا کاربر موظف است قبل از تکمیل سفارش , نرخ خرید از سایت در آن لحظه را بررسی کند و بعد از تکمیل مراحل جهت پرداخت اقدام کند.

۹-سایت آلما اکس حق تغییر و یا اصلاح قوانین و مقررات را در هر زمان دارد ، چنانچه تغییراتی در قوانین سایت صورت گیرد از طریق خبر نامه و ایمیل توسط مدیریت ، به کاربران اطلاع داده خواهد شد.

10 – سایت آلما اکس ، حق خود میداند که خرید های اول کاربران جدید الورود را تا 24 ساعت نگهداری کرده و تا بررسی کامل احراز هویت کاربر ، سفارش اولیه وی را در حالت تعلیق درآورد .

تکلیف حساب های اجاره ای :

اجاره دادن حساب های کاربری و حساب های بانکی یک جرم سنگین محسوب میشود ! به هیچ عنوان در فضای مجازی با عناوینی مانند “استخدام ” “درآمد نجومی در خانه” و ” کار در منزل ” حساب کاربری خود در سایت های ارز دیجیتال و حساب های بانکی خود را به کسی تحویل ندهید . هیچ سودی از این موارد در انتظار شما نیست و فقط دچار درسر های حقوقی و قضایی کیفیری خواهید شد .

مجموعه آلما اکس ، در صورت مشاهده اجاره دادن حساب در سایت خود ، به سرعت حساب را مسدود کرده و اطلاعات حساب اجاره را تحویل مقامات قضایی خواهد داد !

 

خدمات آلما اکس :

آلما اکس ، در راستای تهسیل پرداخت های خدمات ارزی دیجیتال کاربران خود ، اقدام به راه اندازی پلتفرم خرید و فروش ارز های الکترونیک کرده است . یکی از این ارز های معروف ، خرید و فروش تتر بوده که در آلما اکس با قیمت های رقابتی خرید و فروش انجام میشود . دیگر خدمات آلما اکس ارائه پرفکت مانی و راه اندازه خرید و فروش پرفکت مانی توسط کاربران به صورت لحظه ای و بدون کارمزد های اضافه بوده است .

 

مسئولیت و تعهدات وب سایت آلما اکس :

  • وب سایت با تمام امکانات خود از جمله مرکز تماس ۱۶ ساعته (۹ صبح لغایت ۱۲ شب)، واحد رسیدگی به شکایات تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده در زمان ارائه و استفاده از خدمات وب سایت آلما اکس و ایجاد صلح و سازش فی مابین آنها می‌کند.
  • تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد وب سایت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در صورت درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، وب سایت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور می‌باشد.
  • در صورت بروز هرگونه اختلال در خرید چنانچه اختلال از طرف وب سایت آلما اکس باشد وجوه واریزی از طرف پرداخت کننده ظرف مدت ۳ روز کاری به همان حسابی که وجه پرداخت شده است عودت خواهد شد .
  • وب سایت آلما اکس حق تغییر و یا اصلاح قوانین و مقررات و قراردادها را در هر زمان دارد و در این صورت وب سایت مکلف است تغییرات صورت گرفته را از طریق خبر نامه و یا ایمیل به اطلاع کلیه کاربران برساند.

نکات :

  • کلیه فعالیت های این مجموعه در حوزه پولهای الکترونیک و از محل درآمدهای قانونی مشتریان خود در خارج کشور بوده و هیچ گونه ارتباطی با ارز فیزیکی، اسکناس یا حواله نداردو اساساً خدمات مربوط به صرافی را ارایه نمی نماید .
  • این مجموعه تحت هیچ شرایطی در حوزه فعالیت مرتبط با خدمات پرداخت ها از جمله خرید و فروش و اعلام نرخ ارز فیزیکی(اسکناس یا حواله و …) ورود پیدا نکرده و نخواهد کرد.
  • با توجه به قانون تجارت الکترونیک مصوب سال ۱۳۸۲ الزامات خرید و فروش وب سایت آلما اکس و قرارداد فروش به ایمیل خریدار ارسال خواهد شد که در این صورت حکم ابلاغ و امضا قانونی قرارداد را دارد و قابل استناد در محاکم صالحه قانونیست .
  1.  خرید و فروش در آلما اکس فقط با ای پی ( ip ) ایران انجام خواهد شد. بدون ای پی ایران ، امکان ورود به درگاه بانکی پرداخت آنلاین وجود ندارد.
  2. کاربران در سطح احراز هویت سطح 1 ، فقط مشخصات خود اعم از نام خانوادگی و تطبیق کد ملی را داده و در این سطح فقط امکان خرید ارز تا سقف 50 دلار روزانه وجود دارد.
  3. کد ووچر ارائه شده در سایت شامل  کد ووچر (e-voucher) و کد فعال سازی (Active code) می باشد.
  4. پرداخت سفارش تنها با کارت ثبت شده در حساب کاربری شما و با نام شما امکان پذیر می باشد. میتوان از چندین کارت به نام صاحب اکانت استفاده کرد .
  5. سیستم احراز هویت اتومات می باشد . در صورت عدم تطبیق اطلاعات با یکدیگر ، امکان احراز هویت وجود ندارد .
  6. خرید و فروش در آلما اکس به صورت اتومات و نیمه اتومات می باشد . بنابراین نیازی به اتلاف وقت در خصوص دریافت ارز نیست .
  7. پرداخت معادل ریالی به کاربران ، به صورت اتومات و روزانه در سیکل های پایا انجام خواهد شد .

توجه داشته باشید که آلما اکس هیچ مسئولیتی در قبال سایت های کلاهبرداری ندارد پیش از پرداخت و ثبت سفارش ابتدا از صحت و اعتبار کیف پول مقصد مطمئن شوید.