نحوه کسب ایردراپ اکس امپایر


1 | به این مقاله امتیاز دهید

بازی جذاب تلگرامی اکس امپایر ، با 40 میلیون کاربر فعال ، در حال اتمام فصل اول خود می باشد . طبق اعلام کانال های رسمی اکس امپایر ، این بازی در تاریخ 9 مهر ماه 1403 ، فاز اول خود را تکمیل کرده و اقدام به پخش ایردراپ های خود به کاربرانش را خواهد کرد . کاربران این بات تلگرامی ، جهت دریافت توکن های خود ، نیاز به تکمیل دو ماموریت در بخش AirDrop بازی را دارند . در این بخش از مقاله آلما اکس ، نحوه کسب ایردراپ اکس امپایر به صورت ویدیو و تصویری آموزش داده شده است .

 

کانال تلگرام حل معما + کارت های روزانه

 

چگونه ایردراپ اکس امپایر را دریافت کنیم ؟

در اطلاعیه کانال تلگرام اکس امپایر ، معیار های کسب سکه اکس X درج شده است که در اینجا توضیح خواهیم داد . در تاریخ  9  آگوست 2024  این اطلاعیه درج شده و اعلام شد که کدام کاربران شامل دریافت ایردراپ اکس امپایر خواهند شد . اطلاعیه به این صورت بوده است :

در دنیای مینی اپلیکیشن‌های تلگرام، همه چیز به سرعت در حال پیشرفت است و همیشه اتفاق جدیدی در حال رخ دادن است.

هر زمان که پروژه ای حرکت می کند، کاربران اغلب تصور می کنند که پروژه های دیگر نیز همان مسیر را دنبال خواهند کرد.

امروزه، بسیاری از کاربران نگران این هستند که Airdrop چگونه توزیع می‌شود و آیا بازیکنان معمولی توکن‌ها را دریافت می‌کنند یا همه چیز به دست اینفلوئنسرها خواهد رفت. من نمی توانم برای پروژه های دیگر صحبت کنم، اما در اینجا نحوه رسیدگی به آن آمده است:

1. همه کاربران فعال با سطح بالای 4 در Airdrop شرکت خواهند کرد.حتی اگر هیچ دوستی را به X Empire دعوت نکرده باشید، همچنان توکن دریافت خواهید کرد.

2.پاداش برای اینفلوئنسرها حتما پرداخت خواهد شد . افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ اکس امپایر کرده و کاربر جذب کرده اند ، حتما پاداش دریافت خواهند کرد .

3. توزیع یکنواخت ایردراپ به کاربران . علیرغم داشتن کاربرانی که سهم قابل توجهی در این بازی داشته اند، مطمئن خواهیم شد که هیچ بازیکنی آنقدر درصد توکن دریافت نمی کند که بتواند بر قیمت بازار تأثیر بگذارد.

 

معیار های مهم دریافت ایردراپ اکس امپایر

کاربران اکس امپایر توجه داشته باشند که در اکس امپایر جمع کردن سکه اصلا اهمیت ندارد . معیار های اصلی جهت محاسبه امتیاز هر اکانت به این صورت است :

  1.  میزان پروفیت در ساعت
  2. تعداد رفرال های کاربران با لینک عضویت
  3. اتصال کیف پول کاربران به بازی

افزایش پروفیت ، با ارتقا کارت های مهم بازی اکس امپایر مخصوصا در بخش هوش مصنوعی انجام خواهد شد . رفرال گیری نیز با عضویت دوستان و خانواده میتوان انجام داد . اما نکته مهم اتصال ولت  به بازی است که در اینجا به شما آموزش داده ایم .

آموزش اتصال کیف پول به بازی اکس امپایر

اتصال کیف پول شبکه TON مانند تون کیپر به بات تلگرامی اکس امپایر و همچنین پرداخت تون کوین به بازی به عنوان کارمزد برداشت ایردراپ ، یکی از مهم ترین معیار های کسب ایردراپ بازی Xmpire می باشد . در این بخش به صورت آموزش ویدیویی ، نحوه کانکت کیف پول و انجام پرداخت تون کوین را آموزش داده ایم . جهت خرید تون کوین برای xmpire ، میتوان از سایت آلما اکس اقدام کنید . خرید تون کوین در آلما اکس فوری بوده و با کمترین کارمزد پرداخت خواهد شد .

کانال تلگرام حل معما + کارت های روزانه

اطلاعات توکنومیک ( نحوه توزیع ) اکس امپایر

نحوه توزیع توکن های X بازی امپایر ایلان ماسک ، به کاربران قدیم و جدید خود به این شکل خواهد بود :
  • عرضه کلی توکن ها :  690,000,000,000 $X
  • توکن های ماینر ها و ووچر ها : 483,000,000,000 $X (70%)     طبق این روش توزیع ، 70 درصد توکن های اکس امپایر به کاربران خود توزیع خواهد شد و قفل نخواهد شد .
  • کاربران جدید و فاز های بعدی بازی : 207,000,000,000 $X (30%)

بنابراین با پایان فصل اول بازی در تاریخ 9 مهر ماه ، 70 درصد توکن ها بین کاربران پخش خواهد شد و سپس 30 درصد دیگر در فاز بعدی انجام خواهد شد .

 

0

دیدگاه

دیدگاه شما