نحوه کسب ایردراپ راکی ربیت


1 | به این مقاله امتیاز دهید

به انتهای فاز اول بازی راکی ربیت تلگرام رسیده ایم . کاربرانی که در این مدت مشغول به فعالیت و بازی در این بات تلگرامی بوده اند ، بلاخره میتوانند مزد پاداش های خود را بگیرند . راکی ربیت در کانال تلگرام خود اعلام کرده است که در مدت زمان کوتاهی ایردراپ های بازی راکی ربیت که همان سکه ربیتکوین RBTC هست را بین کاربران خود پخش خواهد شد . اما نحوه کسب ایردراپ راکی ربیت چگونه است ؟ با ما همراه باشید.

 

آموزش بخش بتل راکی ربیت

 

کانال تلگرام حل معما + کارت های روزانه

کسب توکن راکی ربیت

کسب توکن راکی ربیت

چگونه ایردراپ راکی ربیت را دریافت کنیم ؟

در اطلاعیه کانال تلگرام راکی ربیت ، معیار های کسب سکه ربیتکوین درج شده است که در اینجا توضیح خواهیم داد . در تاریخ 14 سپتامپر ( 24 شهریور ) این اطلاعیه درج شده و یک بخش جدید در صفحه اصلی بازی راکی ربیت نمایان شده است . از امروز به مدت 5 روز تا 20 سپتامبر ( جمعه 30 شهریور ) مهلت انجام مواردی است که جهت کسب ایردراپ راکی ربیت در نظر گرفته شده است . حال این معیار ها چه خواهد بود :

1- عضویت در کانال تلگرام راکی ربیت

2 – اتصال کیف پول شبکه TON به بازی راکی ربیت

3 – پرداخت یک تراکنش تون کوین به عنوان کارمزد کسب ایردراپ

معایر های کسب ایردراپ راکی ربیت

معایر های کسب ایردراپ راکی ربیت

 

کانال تلگرام حل معما + کارت های روزانه

طی این مدت زمان اعلام شده تا جمعه 30 شهریور ، کاربران باید این 3 مورد را در بازی تکمیل کرده و منتظر اطلاعیه های بعدی باشند .جهت اتصال کیف پول به بازی ، میتوان از کیف پول تون کیپر استفاده کرد ، با نصب کیف پول تون کیپر ، ولت تون کوین خود را به بازی متصل کنید . همچنین اگر در کانال تلگرامی راکی ربیت عضو نشده اید ، سریعا اقدام کنید . اما مهم ترین مورد ، پرداخت کارمزد تون کوین خواهد بود . راکی ربیت ، مقدار تون کوین را از هر کاربر به عنوان کارمزد انتقال ایردراپ ها به آدرس کیف پول کاربران در نظر گرفته است . این مقدار 0.5 تون کوین خواهد بود که مقدار آن کمتر از 3 دلار و حدود 180 هزار تومان می باشد . با پرداخت این مقدار در بازی راکی ربیت ،اکانت شما شامل دریافت ایردراپ راکی ربیت یا همان سکه های RBTC خواهد بود . پس در نظر داشته باشید که پرداخت این مقدار اجباری خواهد بود .

در این بخش آموزش پرداخت تون کوین در راکی ربیت به صورت ویدیویی درج شده است . شما میتوانید جهت خرید تون کوین برای بازی راکی ربیت ، از صرافی آلما اکس اقدام کنید . برای واجد شرایط شدن در ایردراپ توکن RBTC$، باید مطمئن شید که هر سه وظیفه لازم رو تکمیل کرده باشید. کاربرانی که وظایف رو زودتر به پایان برسونن، هنگام راه‌اندازی ایردراپ در اولویت قرار می‌گیرند

پرداخت تون کوین و تکمیل موراد کسب ایردراپ راکی ربیت

پرداخت تون کوین و تکمیل موراد کسب ایردراپ راکی ربیت

آموزش پرداخت تون کوین در راکی ربیت

در این ویدیو ، آموزش کلی پرداخت کارمزد ارز دیجیتال تون کوین درج شده است . جهت خرید تون کوین از آلما اکس میتوان با عضویت در صرافی ، احراز هویت سریع را انجام داده و سپس اقدام به خرید تون کوین و انتقال آن به کیف پول تون کیپر خود و یا هر کیف پول درشبکه تون کنید .

 

جدول زمانی راکی ربیت جهت پرداخت ایردراپ

این جدول زمانی در کانال رسمی راکی ربیت در تلگرام منشتر شده است :

✅ 20 سپتامبر ( 30 شهریور ) : پایان مهلت وظایف واجد شرایط بودن کسب ایردراپ و انجام سه موارد خواسته شده
🔒 21 سپتامبر ( 31 شهریور ) : اسنپ شات گرفته خواهد شد، یعنی فقط امتیازاتی که تا این روز گرفته اید حساب خواهند شد . در واقع از این زمان به بعد ، توکن های دریافتی و یا لول شما محاسبه نخواهد شد . پس فقط تا 31 شهریور زمان ارتقا در راکی ربیت را دارید .
🎁 22 سپتامبر ( 1 مهر ماه ) : توزیع توکن های ربیت کوین یا همان سکه RBTC به ولت کاربران . این سکه ها در کیف پول مانند تون کیپر درج خواهد شد .
📷 23 سپتامبر ( 2 مهر ماه ) : لیست شدن توکن ربیت کوین در صرافی های اعلام شده و آغاز ترید و خرید و فروش در صرافی های خارجی
👛 23 سپتامبر ( 3 مهرماه ): فعال شدن برداشت یا همان withdraw توکن های RBTC به تون کیپر و صرافی های خارجی و امکان فروش توکن ربیت کوین
🙂 24 سپتامبر ( 4 مهر ماه ) :  شروع فصل جدید P2E بازی راکی ربیت

اطلاعیه کانال راکی ربیت در مورد سوالات متداول کاربران

🐰اطلاعیه کانال راکی ربیت در خصوص سوالات متداول کاربران

سوال 1 : چقدر ایردراپ دریافت خواهم کرد؟

پاسخ 1 : بستگی به مجموع درآمد شما دارد، اما حتی اگر امروز بازی را شروع کنید، تقریباً معادل 1TON در RBTC به عنوان airdrop دریافت خواهید کرد.

سوال 2 : چرا هزینه شبکه را از قبل دریافت می کنید؟

پاسخ 2 : به دلیل ازدحام پیش بینی شده در شبکه TON اکنون در حال دریافت هزینه شبکه هستیم. این مرحله به جلوگیری از تاخیرهای احتمالی کمک می کند و تراکنش های روان را در طول ایردراپ تضمین می کند.

سوال 3 : اگر وظایف واجد شرایط بودن را کامل نکنم چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ 3 : اگر وظایف واجد شرایط بودن تکمیل نشود، توکن های شما سوخته می شوند.

سوال 4 : من نمی توانم به کانال تلگرام بپیوندم. چه کار کنم؟

پاسخ 4 : عضویت در کانال تلگرام اکنون یک کار واجد شرایط اختیاری است.

سوال 5 : بعد از ایردراپ چه اتفاقی برای راکی ​​رابیت می افتد؟

پاسخ 5 : راکی رابیت به تازگی وارد فاز اصلی خود می شود. منتظر سورپرایز باشید

سوال 6 : چه زمانی کل ایردراپ خود را دریافت خواهم کرد؟

پاسخ 6 : 50٪ از airdrop خود را در روز TGE دریافت خواهید کرد و 50٪ باقیمانده طی 5 ماه آینده از طریق فعالیت های Play to Unlock باز می شود.

طبق اعلام سازنده بازی ، فاز دوم پروژه در تاریخ 4 مهرماه آغاز خواهد شد . پس پرداخت سکه های rbtc به کاربران پایان کار راکی ربیت نخواهد بود ! در صورت آپدیت اخبار راکی ربیت ، در همین صفحه از مقاله آلما اکس درج خواهد شد .

 

 

0

دیدگاه

دیدگاه شما