آموزش بخش بتل مبارزات راکی ربیت + تصویری و ویدیویی


3 | به این مقاله امتیاز دهید

بلاخره بعد از مدت ها بخش مبارزات یا Battle راکی ربیت در 20 شهریور 1403 فعال و آغاز شد . در این بخش از مقالات آلما اکس ، آموزش بخش بتل مبارزات راکی ربیت + تصویری و ویدیویی درج شده است .

نحوه کسب ایردراپ راکی ربیت

کانال تلگرام حل معما + کارت های روزانه

 

آموزش ویدیویی بخش مبارزات راکی ربیت ( Game )

این آموزش ویدیویی را در آپارات آپلود شده و در اینجا میتوان مشاهده کرد .

راکی ربیت در آپدیت جدید خود جهت فعالیت بیشتر کاربران و کسب سکه های بیشتر RBTC درون بازی خود ، بخش مبارزات راکی ربیت را فعال کرده است .  اما این مبارزه فردی و یا تن به تن نخواهد بود. در واقع یک مینی گیم داخلی درون بازی تلگرام راکی ربیت بوده است که به توضیح آن خواهیم پرداخت .

آموزش بخش بتل راکی ربیت

خب برای  اجرای این بخش از بازی تلگرام راکی ربیت ، از منوی بازی باید گزینه Games را زده و وارد این بخش از بتل راکی ربیت شوید .
اگر برای اولین بار به این بخش از بازی ها مراجعه میکنید ، جهت ادامه باید یک کد ورود یا شماره تیکت را وارد کنید . این کد را میتوان در کانال و یا گروه های عمومی تهیه کرده و یا از دوستان خود به عنوان کد رفرال ورود به بخش بتل راکی ربیت استفاده کنید .

کد عضویت مبارزات راکی ربیت

این کد شامل حروف انگلیسی و عدد می باشد که باید در بخش بتل مبارزات آن را تهیه کرد .  یک نمونه این کد رفرال مبارزات به این صورت است : BTL5544979927

بنابراین اگر برای اولین بار میخواهید به این بخش از بازی ورود کنید ، باید یک کد را داشته و در این بخش وارد کنید. توجه داشته باشید که هر کاربر یک کد بتل دارد که در بخش بتل یا همان مبارزات قابل مشاهده هست . اما این کد ها استفاده نامحدود نخواهد داشت . اگر کاربری در بازی راکی ربیت به عنوان مثال 20 نفر را با لینک رفرال خود به عضویت در آورده باشد ، فقط میتواند 20 نفر را با کد بتل خود به این بخش از مبارزات راکی ربیت دعوت کند .

کد تیکت ورود به بتل راکی ربیت

کد تیکت ورود به بتل راکی ربیت

پس هر چه تعداد رفرال یک اکانت بیشتر باشد ، امکان استفاده از این کد ها برای هر کاربر فراهم شده است . این کد بتل راکی ربیت را میتوان از بخش  Games بازی و سپس  گزینه My Passes مشاهده و کپی کرد . حتی در همین بخش میتوان مجموع سود کسب شده از رفرال های خود در بخش مبارزات را نیز مشاهده کرد . با ورود هر کاربر به بخش مبارزات با کد بتل شما ، 20 درصد از سود کسب شده آن فرد را دریافت خواهید کرد .این پاداش دریافتی به مجموع سکه های راکی ربیت شما در صفحه اصلی بازی اضافه خواهد شد .

بازی های مختلف راکی ربیت

بعد از وارد کردن کد بتل بازی، به یک قسمت جدید به صورت تصویر زیر هدایت خواهید شد . در اینجا بازی های معرفی شده توسط راکی ربیت درج شده است که فعلا فقط یک بازی که همان بتل یا مبارزات است فعال بوده و 2 بازی دیگر غیر فعال است . 2 بازی دیگر در آینده و شاید در فاز دوم پروژه راکی ربیت فعال خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بخش اول بازی به نام Battle  بوده که امکان انجام بازی در نسخه بتا بازی فراهم است . با باز کردن این بخش از بازی ، به یک صفحه جدید هدایت شده که در آن سطح های بازی قرار گرفته است .

بازی جدید بتل راکی ربیت

بازی جدید بتل راکی ربیت

سه سطح از بازی بتل راکی ربیت معرفی شده است که به توضیح آنها خواهیم پرداخت :

  1.  سطح Arena : در این سطح 30 رینگ یا همان 30 عدد اتاق قرار دارد که کاربران به صورت گروه های 20 نفره در این رینگ ها مشغول ب مبارزه هستند .  حداقل مقدار سکه راکی ربیت برای ورود به سطح Arena مقدار 100 هزار سکه رابیت بوده و حداکثر آن 1 میلیون سکه رابیت می باشد .
  2. سطح Citadel : در این سطح نیز 30 رینگ یا همان روم قرار دارد که در هر اتاق گروه 20 نفره مشغول به مبارزه می باشند . حداقل مقدار سکه برای ورود به سطح Citadel مقدار 1 میلیون سکه و حداکثر آن 10 میلیون سکه ربیتکوین خواهد بود .
  3. سطح Siege : در این سطح نیز 30 رینگ 20 نفره قرار گرفته که بالاترین سطج بخش مبارزات خواهد بود . حداقل سکه جهت ورود به این بخش 10 میلوین و حداکثر آن 1 بیلیون سکه ربیت کوین خواهد بود .
سطح های بازی بتل راکی ربیت

سطح های بازی بتل راکی ربیت

نحوه اجرای بازی بتل راکی ربیت تلگرام

کاربران باید بعد از انتخاب سطح بازی و انتخاب یک رینگ ، به فضای بازی بتل هدایت شوند . همانطور که گفته شد ، هر رینگ 20 کاربر میتوانند ورود کرده و بازی را شروع کنند . بعد از اتمام هر راند از بازی ،  اولویت بازی جدید با کاربرانی است که سریع به رینگ ورود کرده و اقدام به ثبت سکه ورودی رینگ کنند . به این صورت که با زدن دکمه   Enter Now بعد از اتمام هر راند بازی ، مقدار سکه مد نظر را وارد کرده و ثبت خواهید کرد .

بعد از ثبت مقدار ورودی سکه ، حدود  2 دقیقه بعد راند بازی اغاز خواهد شد . اگر مقدار سکه شما ثبت و تایید شده باشد ، شما وارد راند شده اید و طی این 2 دقیقه میتوانید مقدار سکه خود را افزایش دهید . در واقع در راند های 20 نفره ، به هر مقداری که سکه وارد کرده باشید ، یک درصدی از شانس پیروزی را خواهید داشت . مثلا در سطح آرنا ، با وارد کردن 1 میلیون سکه در هر راند حدودا 6.5 درصد شانس پیروزی شما خواهد بود .

نمای بخش رینگ های بتل راکی ربیت

نمای بخش رینگ های بتل راکی ربیت

این درصد شانس پیروزی بستگی به سرمایه گذاری مابقی کاربران رینگ دارد. اگر همگی 1 میلیون سکه ربیت ورود کنند ، شانس پیروزی 6.5 درصد خواهد بود .

بعد از اتمام زمان 2 دقیقه ، چرخنده قرعه کشی شروع به چرخش کرده و به صورت رندوم روی یکی از کاربران قرار خواهد گرفت . اگر تیک چرخنده روی رنگ شما قرار گرفت ، شما برنده شده و سرمایه کلی موجود در این راند را کسب خواهید کرد . اما اگر در قرعه کشی شما برنده نشوید ، مقداری سکه مجازی بازی که ورود کرده اید را از دست خواهید داد.

کل بخش بتل یا مبارزات راکی ربیت به همین صورت خواهد بود . پس مبارزه تن به تن در کار نخواهد بود.  به یک رینگ ورود کرد ، مقداری سکه ربیت سرمایه گذاری کرده ، قرعه کشی شروع شده و اگر برنده شوید ، کل سکه های آن راند را کسب خواهید کرد و اگر بازنده شوید ، سکه هایی که در ورود ثبت کرده اید را ازدست خواهید داد.

 

سوالات متداول بخش بتل راکی ربیت

 

آیا بازی بتل راکی ربیت اجباری است ؟

خیر – فعلا در هیچ اطلاعیه ای از بازی راکی ربیت ، اجباری بودن بتل راکی ربیت اعلام نشده است . پس نیاز نیست حتما این بازی را انجام دهید . اما پیشنهاد این است که هر از گاهی یک راند از بازی را انجام دهید که بعدا مشکل خاصی رخ ندهد .

 

سکه های کسب شده در بتل راکی ربیت چه میشود ؟

در صورت برنده شدن هر راند از بازی راکی ربیت ، سکه های مجموع سرمایه گذاری شده در آن راند را کسب خواهید کرد . این سکه ها به جمع کلی سکه های کسب شده شما در صفحه اصلی بازی افزوده خواهد شد . پیشنهاد میشود در صورت بردن سکه ها ، سطح تورنمت خود را در بازی افزایش دهید .

 

 

 

0

دیدگاه

دیدگاه شما