خرید داگز تلگرام

خرید و فروش داگز

خرید و فروش داگز با قیمت مناسب در آلما اکسفروش داگز بدون احراز هویت ، واریز ریالی آنی
خرید سریع DOGS و فروش سریع داگز تلگرام رو با آلما اکس تجربه کن !

DOGS
قیمت DOGS (تومان)
قیمت DOGS (دلار)
1
وضعیت بالانس
%۰.۹۹
یا

خرید داگز

داگز با نماد DOGS یک ارز دیجیتال نوظهور برای جلب مخاطب شبکه اجتماعی تلگرام بوده که در ابتدا در سال 2024 به صورت یک ایردراپ تلگرامی منتشر شد . این ایردراپ در ابتدا بر اساس سال تولد هر اکانت تلگرام ، به کاربران خود پاداش داد . ارز دیجیتال داگز به تمام تعهدات خود عمل کرده و در شهریور 1403 در صرافی های بین المللی لیست و قابل خرید و فروش شده است .

2 | به این مقاله امتیاز دهید

ارز دیجیتال داگز چیست ؟

توکن DOGS  داگز یک میم‌کوین است که بر بستر شبکه بلاکچین (TON) ساخته شده و با هدف برقراری ارتباط با کاربران تلگرام، به صورت یکپارچه با این پلتفرم ادغام شده است. این توکن با الهام از “Spotty”، یک شخصیت میمی محبوب ساخته شده توسط پاول دوروف، از فرهنگ میم‌ها برای ایجاد یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده برای جامعه خود بهره می‌برد. با بیش از ۵۰ میلیون کاربر و تمرکز قوی بر ابتکارات جامعه محور، $DOGS به یکی از سریع‌ترین میم‌کوین‌های سگ‌محور، پس از دوج کوین و  نات کوین تبدیل شده است. خرید و فروش داگز ، فروش فوری داگز DOGS را در این صفحه از صرافی آلما اکس مشاهده خواهید کرد .

همچنین، داگز یکی از پرطرفدارترین مینی‌اپ‌های تلگرام، پس از همسترکامبت و تپ سواپ است و خود را به عنوان یک بازیگر مهم در فضای میم‌کوین‌ها، به ویژه در اکوسیستم تلگرام، معرفی می‌کند. این میم کوین در ابتدا یک بازی تلگرامی بوده و با رشد کامیونیتی خود ، اکنون در بسیاری از صرافی های بزرگ دنیا ، از جمله بایننس لیست شده است .

هم اکنون میتوان ارز دیجیتال داگز را در صرافی های خارجی مانند بایننس ، کوکوین ،گیت ، مکسی  و همچنین در صرافی های ایرانی مانند آلما اکس خرید و فروش کرد .

مشخصات ارز دیجیتال داگز

توکن $DOGS در اولین روز معاملات خود، حجم معاملاتی چشمگیر ۲ میلیارد دلاری را ثبت کرد. حجم معاملات در روز اول عرضه توکن، دو برابر حجم معاملات نات کوین و چهار برابر میانگین روزانه دوج کوین بود. عرضه داگز باعث ایجاد اختلال ۷ ساعته در بلاکچین شبکه ton به دلیل فعالیت بیش از حد تراکنش‌ها شد. با وجود موفقیت اولیه، داگز به دلیل سودجویی و نگرانی‌های بازار، با کاهش قیمت ۲۵ درصدی مواجه شده است. ارزش توکن همچنان به شدت وابسته به احساسات جامعه و کاربرد آن است و خطر فشار فروش بیشتر وجود دارد.

بعد از گذشت چند روز از لیست شدن ارز دیجیتال داگز در صرافی های خارجی ، حجم فروش آن کاسته شده و تقریبا یک قیمت استیبل بین 0.0012 تا 0.0015 دلاری را برای خود ثبت کرده است . در این لینک میتوان قیمت داگز در coinmarketcap را مشاهده کنید .

به گفته سازندگان داگز ، لیست شدن داگز خط پایان آن نبوده و رود مپ های آن به زودی ارائه خواهد شد .

مشخصات داگز در کوین مارکت کپ

مشخصات داگز در کوین مارکت کپ

قیمت داگز چقدر است

قیمت داگز به دلیل لیست شدن همزمان آن در چند صرافی خارجی ، دارای نوساناتی شده است .  قیمت داگز به صورت تقریبی بین 0.0012 تا 0.0015 دلار در صرافی های بایننس ، کوکوین ، مکسی و گیت اعلام شده است .  خرید و فروش داگز در این صرافی ها امکان پذیر بوده و بر پایه تتر DOGS/USDT انجام خواهد شد . همچنین میتوان خرید و فروش داگز را در صرافی آلما اکس بر پایه تومان انجام داد . قیمت فعلی داگز به تومان ، بین 70 تا 95 تومان هر عدد داگز  بوده است .

چه عواملی بر قیمت توکن داگز تاثیر گذار است

مانند هر پیش‌بینی دیگری در حوزه کریپتو، ارائه پیش‌بینی‌های دقیق برای قیمت توکن داگز کمی دشوار است. در روزهای اولیه پس از لیست شدن رسمی داگز ، نوسانات قابل توجهی قابل مشاهده خواهد بود. بنابراین، توکن می‌تواند در روزهای اولیه به اوج‌های ۰.۰۰۸۲۵ دلار برسد و در حدود ۰.۰۰۲۰۶۲۵ دلار تثبیت شود.

در عین حال، قیمت توکن داگز می‌تواند تحت تأثیر چندین عامل قرار گیرد، مانند:

تمایل به فروش در جامعه می‌تواند باعث ایجاد عدم اطمینان در مورد دستگیری پاول دوروف شود. در صورت رخ دادن این اتفاق، قیمت توکن می‌تواند از قیمت لیست شدن پیش‌بینی شده DOGS (۰.۰۰۱ دلار) به ۰.۰۰۰۱ دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، حمایت قوی جامعه می‌تواند احساسات مثبت را تقویت کرده و پتانسیل بازار توکن را افزایش دهد. در صورت غالب شدن چنین تمایل، قیمت توکن داگز از قیمت لیست شدن آن (۰.۰۰۱ دلار) به قیمت معاملات پیش بازار (۰.۰۲ دلار) افزایش خواهد یافت.

چگونه به صورت رایگان داگز دریافت کنیم ؟

کاربران تلگرام ، با فعالیت در یک بات تلگرامی DOGS ، ارز دیجیتال این ایردراپ را دریافت کردند . با انجام یکسری ماموریت های مختلف ، زیر مجموعه گیری و معرفی بات تلگرام داگز ، این توکن به صورت رایگان کسب شد . همچنین بعد از لیست شدن داگز در صرافی ها ، این ارز دیجیتال توسط دیگر بات های تلگرامی مانند بلوم و نات کوین به کاربران خود عرضه و اعطا شده است .

در حال حاضر با اتمام فاز اول پروژه داگز ، امکان کسب رایگان توکن داگز در بات تلگرامی آن وجود ندارد . اما با اعلام سازندگان این ایردراپ تلگرامی ، در فاز های بعدی این پروژه ، همانند نات کوین ، مجدد امکان دریافت داگز وجود دارد .

 

ایردراپ داگز و لیست شدن آن

با وجود اینکه بسیاری معتقدند داگز یکی از آن میم‌توکن‌های جدیدی است که می‌آیند و می‌روند، ما به شدت با این نظر مخالفیم. داگز یک میم‌کوین است که پتانسیل انفجار و تبدیل شدن به یک بازیگر مهم در صنعت ارزهای دیجیتال را دارد.

ایردراپ داگز به طور رسمی در ۱۶ اوت ۲۰۲۴ آغاز شد و به کاربران واجد شرایط امکان دریافت توکن‌های خود را داد. در طول این هواپیما، بیش از ۴۰۰ میلیارد توکن داگز به ۴۳ میلیون کاربر واجد شرایط از ۵۳ میلیون کاربری که به بات رسمی داگز در تلگرام ملحق شده بودند، توزیع شد.

اگرچه لیست شدن DOGS در ابتدا برای ۲۳ اوت برنامه‌ریزی شده بود، اما تا ۲۶ اوت ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. برای جشن گرفتن این رویداد، بایننس یک استخر پرتاب برای کاربران خود با سهمیه ۴٪ از عرضه DOGS، یعنی ۲۲ میلیارد توکن، راه‌اندازی کرد.

خرید فوری داگز

خرید فوری داگز

آموزش برداشت داگز از ربات تلگرامی DOGS

برداشت داگز بعد از اتمام پروژه ربات داگز در تاریخ 5 شهریور 1403 آغاز شده است . برای این کار به صورت مرحله ای موارد زیر را انجام دهید .

  1.  وارد ربات داگز در تلگرام شوید .
  2. بر روی گزینه Claim Onchain کلیک کنید و وارد یک کیف پول واسط به نام Token Table شوید .
  3. در این کیف پول واسط ، گزینه connect را زده تا آن را به کیف پول تون کیپر خود نصب کنید.
  4. بعد از اتصال کیف پول واسط به توم کیپر ، کارمزد مد نظر را با ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنید . ( حدود 0.40 تون کوین )
  5. بعد از تکمیل انتقال تون کوین به ولت واسط ، توکن های داگز به تون کیپر انتقال داده شده و در صفحه اصلی این کیف پول قابل مشاهده خواهد بود .

در زمان های اولیه برداشت داگز از بات تلگرامی ، به دلیل اختلال های گستره و حجوم کاربران داگز ، این بات با مشکلات فراوان روبرو بود . اما رفته رفته با گذشت زمان ، باگ های برداشت و Claim داگز برطرف شده و اکنون کاربران میتوانند به راحتی با اتصال تون کیپر و  خرید تون کوین و پرداخت کارمزد با TON ، ارز دیجیتال داگز را در ولت خود مشاهده کنند .

تحلیل تکنیکال روند داگز

قبل از عرضه در صرافی‌های متمرکز، خرید و فروش داگز در صرافی های غیر متمرکز با قیمت اولیه انجام میشد . قیمت توکن ثابت بود و پس از انتشار خبر لیست شدن داگز در پلتفرم‌هایی مانند باینانس، شاهد افزایش قیمت بود. اکوسیستم داگز تعهد بلندمدت را تشویق می‌کند و اعضای فعال را پاداش می‌دهد و یک محیط پایدار و پاداش‌دهنده برای جامعه ایجاد می‌کند.

اگر روند افزایش قیمت کند شود، قیمت میم‌کوین مبتنی بر TON ممکن است به حدود 0.0003 و 0.0002 دلار کاهش یابد. اما اگر قیمت همچنان افزایش یابد، ممکن است با مقاومت در حدود 0.0058 و 0.0072  دلار مواجه شود. پس از عرضه توکن در صرافی‌ها، ممکن است افراد برای کسب سود شروع به فروش کنند که می‌تواند به ارزش آن آسیب برساند.

روند فعلی دگز به دلیل افزایش فشار فروش داگز در صرافی ها ، با نوسانات زیاد روبرو است . بعد از گذشت چند روز ازلیست شدن آن ، خرید داگز و فروش داگز به صورت متعادل شده و نوسانات کمتری خواهد داشت . در آن زمان میتوان تحلیل بهتری از قیمت داگز و روند حرکتی ارز دیجیتال داگز تهیه کرد .

نمودار ارز دیجیتال داگز 8 شهریور

نمودار ارز دیجیتال داگز 8 شهریور

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجتال داگز مناسب است ؟

با وجود هیاهوی موجود در جامعه کریپتو پیرامون لیست شدن این پروژه، عوامل مهمی وجود دارد که باید هنگام ارزیابی پتانسیل سرمایه‌گذاری و خرید داگز در نظر گرفت.

معایب سرمایه گذاری در داگز :

اطلاعات کمی در مورد توسعه‌دهندگان پروژه DOGS وجود دارد که نگرانی‌هایی را در مورد شفافیت آن ایجاد می‌کند.

لیست شدن سریع توکن در صرافی‌های بزرگ و هواپیمای بزرگ می‌توانند به طور بالقوه نوسانات قابل توجهی را در روزهای اولیه معاملات آن ایجاد کنند.

عملکرد نزولی قیمت قبل از عرضه و آزادسازی انبوه توکن (۵۰۲.۴۸ میلیارد توکن معادل ۹۱.۴ درصد عرضه) در ۲۶ اوت، خطرات کسب سود پس از عرضه توکن در صرافی‌ها را برجسته می‌کند.

تا زمانی که موفقیت توکن به کاربرد مداوم آن در اکوسیستم تلگرام وابسته باشد، تعامل جامعه با ورود توکن به بازار گسترده‌تر، همچنان نامشخص است.

مزایای سرمایه گذاری در داگز :

توکن داگز به سرعت جامعه‌ای بیش از ۵۳ میلیون کاربر را جمع‌آوری کرده است که بسیاری از آن‌ها واجد شرایط دریافت هواپیما هستند.

“کامیونیتی دگز ” منحصر به فرد توکن، ۸۱.۵ درصد را به جامعه اختصاص می‌دهد که ۷۳ درصد آن برای Telegram OGs است و می‌تواند باعث افزایش پذیرش شود.

توکن داگز قبلاً لیست شدن در صرافی‌های بزرگ را تضمین کرده است.

مشترکین تلگرام پریمیوم پاداش‌ها و جوایز اضافی دریافت می‌کنند که تعامل آن‌ها در اکوسیستم داگز را افزایش می‌دهد.

هر سرمایه‌گذاری در کریپتو یک ریسک است و شما باید هنگام تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید یا شرکت در ایردراپ ها ، این موضوع را به خاطر داشته باشید. همیشه قبل از سرمایه‌گذاری در DOGS یا هر ارز دیجیتال دیگری، تحقیقات کامل انجام دهید.

خرید داگز در آلما اکس

خرید ارز دیجیتال داگز در آلما اکس ، با لیست شدن این توکن در سایر صرافی های خارجی آغاز شد . خرید داگز در آلما اکس بر روی شبکه TON قابل انجام بوده و به صورت فوری این انتقال انجام خواهد شد . جهت خرید داگز ، نیاز به تهیه کیف پول نگه داری این توکن همانند تون کیپر را خواهید داشت . با کپی کردن و دریافت آدرس کیف پول ارز دیجیتال داگز در ولت تون کیپر ، و بارگذاری آن در بخش خرید داگز صرافی آلما اکس ، میتوان به راحتی اقدام به خرید و انتقال این ارز دیجیتال کرد .

توجه داشته باشید که حداقل خرید داگز در آلما اکس 100 عدد DOGS خواهد بود .

فروش داگز در آلما اکس

فروش داگز در آلما اکس و تبدیل داگز به تومان را به راحتی در کمتر از چند دقیقه میتوان انجام داد .برای این  کار ، از بخش فروش ارز های دیجیتال آلما اکس اقدام کرده و ارز دیجیتال داگز را انتخاب کنید ، مقدار داگز جهت فروش خود را ( حداقل 1000 عدد ) انتخاب کرده و بعد از دریافت کیف پول آلما اکس ، این انتقال را از تون کیپر خود انجام دهید . با تایید کانفرم های انتقال ، معادل تومانی این فروش را در پنل کاربری آلما اکس مشاهده خواهید کرد . فروش فوری داگز و برداشت تومان آن در آلما اکس در کمتر از 5 دقیقه قابل انجام خواهد بود .

کارمزد خرید و فروش داگز چقدر است ؟

در صرافی آلما اکس ، کارمزد های خرید و فروش داگز همانند شبکه TON در صرافی های خارجی بوده و کارمزد های اضافی دریافت نخواهد شد . کارمزد خرید داگز و انتقال آن 70 عدد داگز بوده و کارمزد فروش داگز در آلما اکس صفر می باشد . بنابراین با خیال راحت ، کاربران میتوانند با عضویت در آلما اکس ، خرید و فروش داگز را  با پایین ترین کارمزد های ممکن انجام دهند .

ارز دیجیتال داگز تلگرام

خرید و فروش DOGS تگرام

پروژه داگز DOGS از سگ خانگی پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام الهام گرفته شده است . بات تلگرامی داگز در تلگرام حدود 16 میلیون کاربر را به خود جذب کرده و با انجام ماموریت های مختلف ، یک کامیونیتی قدرتمند مانند نات کوین ایجاد کرد . خرید داگز در آلما اکس فعال بود و کاربران میتوانند به راحتی این ارز دیجیتال را تهیه کنند .

فروش داگز

اگر قصد فروش داگز DOGS را دارید ، پلفترم آلما اکس بهترین گزینه انتخابی شما است . در آلما اکس ، قیمت فروش ارز داگز رقابتی بوده و با کمترین کارمزد داد و ستد میشود . فروش داگز در آلما اکس نیاز به احراز هویت سخت نداشته و معادل تومانی آن به صورت فوری به حساب بانکی کاربر واریز خواهد شد .

سوالات متداول

6

بله جهت خرید dogs از آلمااکس ، نیاز هست که بعد از عضویت مراحل احراز هویت را تکمیل کنید . احراز هویت در آلما اکس فوری بوده و کمتر از 5 دقیقه تکمیل خواهد شد .

خیر فروش فوری داگز به آلما اکس نیازی به احراز هویت ندارد. با ثبت کارت بانکی و شماره شبا در پلتفرم آلما اکس ، میتوان فروش را به راحتی انجام داده و معادل تومانی آن را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید .

کارمزد خرید داگز در آلما اکس 70 عدد داگز و کارمزد فروش داگز به آلما اکس صفر می باشد . کارمزد خرید و فروش dogs در آلما اکس بسیار رقابتی بوده است .

جهت فروش فوری داگز ، از بخش خرید و فروش سپس فروش آلما اکس اقدام کنید . ارز داگز را انتخاب کرده ، مقدار را وارد کرده و کیف پول آلما اکس را جهت انتقال دریافت کنید . انتقال داگز را از کیف پول تون کیپر ، به آدرس ولت آلما اکس انجام داده و معادل تومانی را دریافت کنید .

خرید و فروش داگز در آلما اکس به صورت فوری و لحظه ای انجام میشود . خرید و فروش dogs در آلما اکس بدون کارمزد های اضافی بوده و وقت کاربر را نخواهد گرفت .

بعد از تایید کانفرم انتقال داگز توسط کاربر به کیف پول آلما اکس ، معادل تومانی در پنل کاربری درج خواهد شد . تسویه تومان به کاربران نیز در کمتر از 3 ساعت انجام خواهد شد .

وبلاگ آلما اکس

ما آماده کمک به شما هستیم

آخرین اخبار ، مقالات آموزشی و روش های افتتاح حساب ها را در اینجا مشاهده کنید .

ورود به آرشیو وبلاگ
کامبو کارت روزانه سیتی هولدر ، City Holder آپدیت 29 شهریور

کامبو کارت روزانه سیتی هولدر ، City Holder آپدیت 29 شهریور

بازی تلگرامی سیتی هولدر ، یک بات جذاب مدیریت شهری در قالب شهردار بوده که با گرافیک بالای خود ، بسیاری از کاربران فضای شبکه اجتماعی تلگرام را به خود جذب کرده است . این بازی سازنده روسی داشته و…

2 روز پیش
بهترین روش برداشت توکن همستر ، مهلت تا 31 شهریور

بهترین روش برداشت توکن همستر ، مهلت تا 31 شهریور

طبق اعلام کانال تلگرام همستر کامبت ، جهت دریافت ایردراپ همستر کامبت فقط تا پایان روز 31 شهریور ماه 1403 ، مهلت اتصال کیف پول به بازی فراهم است . در این بخش از مقاله آلما اکس ، آموزش اتصال…

4 روز پیش
نحوه کسب ایردراپ راکی ربیت

نحوه کسب ایردراپ راکی ربیت

به انتهای فاز اول بازی راکی ربیت تلگرام رسیده ایم . کاربرانی که در این مدت مشغول به فعالیت و بازی در این بات تلگرامی بوده اند ، بلاخره میتوانند مزد پاداش های خود را بگیرند . راکی ربیت در…

5 روز پیش
آموزش بخش بتل مبارزات راکی ربیت + تصویری و ویدیویی

آموزش بخش بتل مبارزات راکی ربیت + تصویری و ویدیویی

بلاخره بعد از مدت ها بخش مبارزات یا Battle راکی ربیت در 20 شهریور 1403 فعال و آغاز شد . در این بخش از مقالات آلما اکس ، آموزش بخش بتل مبارزات راکی ربیت + تصویری و ویدیویی درج شده…

1 هفته پیش
پیگیری تراکنش های دوج کوین آپدیت 2024

پیگیری تراکنش های دوج کوین آپدیت 2024

دوج‌کوین، یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم، به دلیل جامعه کاربری فعال و رویکرد دوستانه‌اش شناخته شده است. با افزایش محبوبیت این ارز، نیاز به ابزارها و روش‌هایی برای پیگیری و استعلام تراکنش‌ها نیز بیشتر شده است. در…

2 هفته پیش
کامبو کارت جمز ، کد مورس و کارت روزانه بازی Gemz + آپدیت 29 شهریور

کامبو کارت جمز ، کد مورس و کارت روزانه بازی Gemz + آپدیت 29 شهریور

بازی تلگرامی جمز ، یک بازی کلیکی با شباهت زیاد به همستر کامبت بوده که این بار توسط تنبل درختی مدیریت میشود . پس در این بازی جذاب بجای همستر ، تتبل درختی را آموزش و ارتقا خواهید داد .…

2 هفته پیش
ورود به آرشیو وبلاگ
0

دیدگاه

دیدگاه شما