آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟


3 | به این مقاله امتیاز دهید

حدودا سه ماه است که از شروع فعالیت ایردراپ تلگرامی همستر گذشته است و تا کنون بالای 200 میلیون کاربر را در دنیا به خود جذب کرده است . اما همچنان هیچ اتفاقی برای توکن همستر و یا لیست شدن نهایی رخ نداده است . آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟ آیا همچنان بازی همستر کامبت ارزش وقت گذاری دارد ؟ در این مقاله به بررسی یک موضوع مهم پرداخته ایم که نتیجه ادامه فعالیت بر روی بات تلگرام همستر کامبت را به عهده شما کاربران گذاشته ایم . آیا لانج شدن توکن همستر و خرید و فروش ارز همستر تلگرام انجام خواهد شد ؟ با ما همراه باشید .

آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟

آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟

فعالیت زرد ایردراپ همستر کامبت تلگرام

رفته رفته با گذشت زمان از معرفی همستر کامبت در تلگرام و جذب کاربران ، یک اتفاقاتی در حال رخ دادن است که امکان گنگ کردن و محدود کردن پروژه همستر کامبت را خواهد داشت . در ابتدا همین مقاله  یاد آور خواهیم شد که پروژه نات کوین از زمان معرفی نات کوین و جذب کاربر و اتمام ماین توکن های آن ، حدود 3 ماه زمان برد . اما بعد از با اتفاقات مثبت همراه شد و این توکن در بسیاری از صرافی ها لیست شد . همچنان نیز خرید و فروش نات کوین در صرافی آلما اکس و بسیاری از صرافی های خارجی ادامه دارد . بنابراین موفق ترین ایردراپ تلگرامی در سال 2024 تا کنون نات کوین بوده است .

اما بات تلگرام همستر کامبت همانطور که گفته شد در مرحله اول خود حدود 200 میلیون کاربر از سراسر دنیا به خود جذب کرده است و کمتر کاربر ایرانی در فضای مجازی است که این بازی را نشناسد . این اتفاق بسیار خوب بود و حتی در تعداد کاربر جذب شده از نات کوین نیز پیشی گرفت .  اما رفته رفته فعالیت های همستر تلگرام کمی نگران کننده شده است !

همانطور که میدانید ، توکن های عرضه اولیه این بات تلگرامی ارائه شد و متوجه شدیم که نسبت به توکن های عرضه شده و کل توکن های همستر ، مقداری کمی را به ایردراپ تخصیص خواهد داد . ابتدا با قیمت بالای توکن های پیش عرضه همستر ، حدس و گمان هایی زده شد که با وجود مقدار کم اهمیت همستر کامبت به توکن های ایردراپی ، احتمال قیمت گذاری پروفیت و ایردراپ همستر مناسب باشد و هر کاربر نسبتا چند ده دلار از این بازی تلگرامی کسب سود کند .

اما باز هم رفته رفته فعالیت های این بازی تلگرامی برای کاربران خود مشکوک تر شده است ! آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟

فعالیت های مشکوک همستر تلگرام با سند و مدرک

در اینجا با بررسی شواهد ایردراپ تلگرامی همستر کامبت ، به یک سری نتیجه رسیده ایم که در این مقاله به اشتراک گذاشته ایم . همچنین در کامنت های این مقاله منتظر نظرات شما کاربران نیز هستیم .

همانطور که میدانید کانال تلگرام هسمتر حدود 50 میلیون کاربر عضو شده دارد . در این کانال تقریبا روزانه یک کارت به بخش ماین بازی اضاف شده است که با پروفیت های بالایی نیز همراه است . همینطور که سوال بسیاری از کاربران همستر این بود که در همستر کامبت ، پروفیت مهم تره یا سکه ؟ مشخص شد که پروفیت از ارزش بالاتری برخوردار است .

اولین نکته فعالیت های مشکوک همستر ، این است که مقدار سکه های بسیار بسیار بالایی در بین تمام کاربران ماین شده است که امکان قیمت گذاری روی آن را ندارد . همه احتمال دادند که قیمت گذاری روی پروفیت بازی همستر عاقلانه تر باشد . اما چرا باز هم بازی همستر روزانه با کارت های جدید ، امکان افزایش پروفیت بیشتر را به کاربران میدهد ؟ مگر هرچه مقدار پروفیت بین کاربران بیشتر شود ، ارزش گذاری و دادن پاداشت بین کاربران کمتر و سخت تر نخواهد شد ؟

بنابراین اگر به عنوان مثال قرار باشد که یک کاربر 2 میلیون پروفیت داشته باشد و به قیمت 100 دلار ارزش گذاری شود ، با این افزایش کارت های بازی و افزایش پروفیت ، امکان دارد پروفیت های همان کاربر 30 تا 40 دلار ارزش داشته باشد .

بنابراین عرضه پروفیت بالا بین تمام کاربران ، با وجود مقدار کم توکن های ایدراپی تخصص داده شده به این بازی ، موجب کاهش قیمت گذاری و ارزش اکانت های 200 میلیون کاربر خواهد شد !

در این میان یک سوال مطرح میشود ، اگر پروفیت برای همستر مهم است ، چرا روزانه با ارئه کارت ها موجب افزایش آن بین تمام کاربران میشود ؟ مگر نباید یک رقابت بین دریافت پروفیت بیشتر بین تمام کاربران باشد ؟

دومین نکته فعالیت های مشکوک همستر ، این است که در همان کانال تلگرامی خودشان در تاریخ 27 ژوئن اعلام کرده اند که میخواهند برای 17 کشور مختلف دنیا با زبان های متفاوت ، کانال یوتیوب ایجاد کنند ! این کار به چه منظور است ؟

اگر در خصوص یوتیوب اطلاعات داشته باشید ، این شبکه اجتماعی به ازای بازدید های صورت گرفته از ویدیو ها درون خود مبلغی را به آپلود کننده آن ویدیو پرداخت خواهد کرد . درواقع اگر یک ویدیو در یوتیوب منشتر شود و حساب یوتیوب مونیتایز شده باشد ، با هر 1000 بازدید در یوتیوب حدود 4 دلار کسب درآمد برای سازنده ویدیو خواهد بود . خب حالا چرا بازی همستر تلگرام در یوتیوب نیاز دارد که این همه اکانت با زبان های مختلف ایجاد کند ؟

هسمتر تلگرام در یوتیوب یک کانال رسمی دارد که ویدیو های خود و دیگر ویدیو های منتشر شده را انتشار میدهد . خب این کانال رسمی هست و قاعتدا هر استارتاپ نیاز به معرفی خود به دنیا را دارد . این کانال یوتیوپ  حدود 30 میلیون سابسکرایب یا همان فالوور را دارد .  هر کدام از ویدیو های منتشر شده این کانال نیز بین 10 تا 15 میلیون بازدید داشته است !

در یوتیوب ما یک بخش داریم به نام CC ، این همان ترجمه خودکار است که قابلیت زیرنویس کردن ویدیو با هر زمان را دارد . یعنی اگر یک ویدیو در کانال رسمی همستر کامبت منتشر شود ، با زدن گزینه CC ، کاربران ایرانی میتوانند زیرنویس فارسی ویدیو را مشاهده کنند و همچنین کاربران روسی به زبان خود ، آلمانی به زبان خود و غیر ، زیرنویس را مشاهده کنند .

خب یک حساب مختصر که انجام دهیدم ، یک ویدیو همستر تلگرام  5 دقیقه ای ، 2 مرتبه امکان پخش تبلیغ را خواهد داشت . این ویدیو اگر 10 میلیون بازدید داشته باشد ، به ازای هر تبلیغ 40 میلیون دلار دریافت خواهد کرد !  اگر 2 تبلیغ در حین ویدیو پخش شود ، این مبلغ به 80 میلیون دلار خواهد رسید و این کسب درآمد اصلا شوخی نخواهد بود . یوتیوب کاملا به ازای این تبلیغات به سازنده ویدیو این مبالغ را پرداخت خواهد کرد .

حال اگر ویدیو های همین یک کانال رسمی همستر کامبت در یوتیوب را در نظر بگیریم ، متوجه خواهیم شد درآمد های میلیارد در طی مدت زمان کمی به سازنده همستر تلگرام رسیده است . پس در این شرایط چه نیازی است که با 17 زبان مختلف مجدد اقدام به ایجاد کانال یوتیوب کند و همان ویدیو های تکراری را فقط با زبان های مختلف منتشر کند ؟

یک نتیجه کوتاه : ربات همستر تلگرام فقط به کسب درآمد میلیارد دلاری خودش در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب است . آیا به کاربران خود نیز توجهی کرده است ؟ با این شرایط و مدارک آیا به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم ؟

اعتماد کردن یا نکردن به همستر تلگرام

اعتماد کردن به ادامه فعالیت در بات همستر تلگرام و یا توقف آن به کاربران این بازی تلگرام بستگی دارد . همچنان نظر شما را به نظر پلیس فتا به بازی همستر نیز جلب خواهیم کرد . با شرایط فعلی هیچ کاربر همستر تلگرام نتوانسته به صورت رسمی اقدام به فروش توکن های ایردراپ خود و یا پروفیت های خود کند . شاید برخی بگویند همستر در نظر دارد با جمع کردن سرمایه از شبکه اجتماعی یوتیوب ، در زمان مشخص توکن همستر را به صورت رسمی در صرافی ها لیست کند و پاداش کاربران خود را با همان میلیارد ها دلار کسب درآمد خود پرداخت کند !

اما باز هم متقاعد کنند نیست چرا که درصد کمی از ارزش گذاری مارکت کپ هسمتر ، به ایردراپ های آن اختصاص داده شده است . پس احتمال قوی تر این است که مالکان همستر تلگرام فقط به فکر جیب خود هستند و به پاداش و وقت کاربران خود تا کنون اهمیت نداده اند.

این نظر و تحلیل فعالیت همستر تلگرام کم کم از حد شایع خارج شده و جدیت پیدا خواهد کرد. امیدوار هستیم توکن همستر با قیمت بسیار خوب لانچ شود و کاربران آن که وقت زیادی برای این بازی تلگرامی گذاشته اند ، کسب سودی خوبی داشته باشند . اما باز هم طبق شواهید ، این نظر مثبت ضعیف و ضعیف تر خواهد شد . باز هم به بازی همستر کامبت تلگرام اعتماد کنیم و ادامه فعالیت داشته باشیم ؟

اگر شما نیز نظر و یا تحلیلی در خصوص این مقاله دارید . درکامنت ها با ما به اشتراک بگذارید .

 

 

 

0

دیدگاه

دیدگاه شما