نحوه انتقال اتریوم به بازی میم فای در شبکه لینیا


2 | به این مقاله امتیاز دهید

ایردراپ میم فای به احتمال بسیار زیاد در اواخر مهر ماه 1403 بین کاربران خود توزیع خواهد شد . در این خصوص لازم است که بدانید این بات تلگرامی ، توکن خود را بر روی شبکه جدید اتریوم به نام لینا Linea لانچ خواهد کرد . پس در بازی میم فای ، به جای شبکه تون ، با اتریوم و شبکه لینا سر و کار خواهیم داشت . خب به تازگی اعلام شده است که برای کسب ایردراپ میم فای نیاز به داشتن مقدار اتریوم در شبکه Linea در ولت بازی میمفای هست .  در این پست از سایت آلما اکس ، نحوه انتقال اتریوم به بازی میم فای در شبکه لینیا بدون نیاز به تبدیل و پیچیدگی توضیح داهد خواهد شد. در این روش ذکر شده ، خرید اتریوم برای میمفای به صورت مستقیم و در کمتر از 2 دقیقه تکمیل و انجام خواهد شد .

کانال تلگرام کارت های روزانه ایردراپ های تلگرامی

پرداخت کارمزد اتریوم در بازی میم فای

در همین ابتدا ، یک آموزش ویدیویی در خصوص خرید اتریوم برای میم فای و انتقال آن به ولت میم فای تهیه کرده ایم و در یوتیوب بارگذاری کرده ایم . این ویدیو را در زیر میتوانید مشاهده کنید . تمام مراحل خرید اتریوم ، نحوه انتقال به کیف پول میم فای ، مقدار اتریوم مورد نیاز و جزئیات آن در ویدیو آموزشی زیر توضیح داده شده است.

 

قطعا برای کاربران بات تلگرامی میم فای ، این موضوع تعجب برانگیز است که چرا کمپین این بازی در تلگرام بوده اما ایردراپ در بستر بلاکچینی لایه دوم اتریوم یا همان Linea قرار خواهد گرفت . این موضوع هنوز توسط سازندگان میمفای به صورت کامل اعلام نشده است . اما طبق شواهد ، توکن میم فای بر روی شبکه تون لانچ نخواهد شد . همچنین هنوز هم نسبت به پرداخت کارمزد اتریوم در این شبکه برای برداشت توکن Memefi$ اعلام نظر رسمی نشده است .

کاربران این بازی تلگرامی باید مبغلی بین 2 تا 3 دلار را به صورت اتریوم ، در کیف پول بازی خود داشته باشند که در مدت زمان کمی ( احتمالا اواخر مهر ماه ) توکن میم فای به آنها تعلق گیرد .

خرید اتریوم شبکه Linea  در آلما اکس

همانطور که اعلام شد ، شبکه انتقال اتریوم جدید لایه دوم به نام لینیا ، پشتیبان توکن میمفای خواهد بود . این شبکه نسبت به شبکه قدیمی اتریوم Erc20 ، بسیار بروز تر و با سرعت انتقال بالاتر بوده و در حال جذب کاربران حوزه کریپتوکارنسی ها به خود می باشد . یکی از بهترین روش های معرفی این شبکه جدید اتریوم ، همین بازی های تلگرامی خواهد بود . در بسیاری  از صرافی ها و آموزش ها ، امکان خرید اتریوم در شبکه Linea برای کاربران فراهم نشده و کاربران مجبور به تبدیل ارز های دیگر به اتریوم در این شبکه هستند .

اما در پلفترم آلما اکس ، خرید اتریوم در شبکه لینیا به راحتی امکان پذیر خواهد بود . کاربران به صورت مستقیم و بدون نیاز به تبدیل ارز ها به یکدیگر ، با وارد کردن آدرس کیف پول خود ( در بازی میم فای کپی کنید ) در کمتر از 2 دقیقه اتریوم بر روی شبکه Linea را در کیف پول خود در بازی میمفای دریافت خواهند کرد . این خرید اتریوم بدون کارمزد های اضافی بوده و به سرعت انجام خواهد شد . جهت خرید اتریوم و انتقال آن ، ابدا باید در پلتفرم آلما اکس عضو شده و مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید . سپس میتوان به راحتی اقدام به خرید اتریوم کرد .

در صورت هرگونه مشکل و یا سوال در مورد این انتقال ، از بخش کامنت های همین مقاله با ما در ارتباط باشید .

 

اطلاعیه جدید میم فای در مورد شفافیت این ایردراپ

اولویت اصلی ما همیشه پاداش دادن به شما به بهترین روش ممکن بوده است. با مشارکت میلیون‌ها بازیکن و چندین نمونه از توزیع رایگان ناموفق در گذشته، ما از اشتباهات دیگران درس می‌گیریم تا بهترین نتیجه را ارائه دهیم.

☺️ 90 درصد از عرضه کلی توکن ها را به جامعه اهدا خواهیم کرد. هیچ دور دوم توزیع و هیچ سوءاستفاده‌ای در کار نیست.

🪙 زمان لیست شدن به 30 اکتبر (8 آبان) خواهد بود . در 6 صرافی معتبر بین المللی لیست خواهیم شد

➕ معیار واجد شرایط بودن کسب ایردراپ :

مهم ترین معیار ما تعداد سکه های کسب شده خواهد بود .

اما با توجه به فعالیت کاربران قدیمی و جدید ، تسک های انجام شده و پرداخت های درون بازی معیار های کاملی را در آینده گزارش خواهیم داد

☺️ اسنپ شات در بازی هنوز انجام نشده و کاربران میتوانند ادامه فعالیت داشته باشند .

تاریخ دقیق لیست شدن میم فای و کسب ایردراپ آن را در این لینک از آلما اکس مشاهده کنید .

1

دیدگاه

یوسف

مهر ۱۷, ۱۴۰۳

سلام وقت بخیر بنده 100 دلار از بات میم فای برنده شدم و خواستم انتقال بدم به کیف پول تراست ولت ولی رفته رو شبکه لینا لطفا کمکم میکنین چجوری اونو برداشت کنم

    Adminalmaex

    مهر ۱۹, ۱۴۰۳

    s

دیدگاه شما