معرفی بازی ماسک امپایر تلگرام ، بات تلگرامی جذاب ایلان ماسک


10 | به این مقاله امتیاز دهید

بازی ماسک امپایر تلگرام با تایید سرمایه گذار مشهور آمریکایی ایلان ماسک ، به صورت بات Earn To Tap در تلگرام راه اندازی شد . این بازی جذاب به صورت استراتژیکی بوده و حول محور شخصیت ایلان ماسک بوده است . کاربران  میتوانند در بازی ماسک امپایر ، شخصیت ایلان ماسک را ارتقا داده ، به کسب پول این بات تلگرامی پرداخت و یک سری ویژگی ها را جهت کسب درآمد بیشتر در بازی آپدیت کنند . در این بات تلگرامی ، میتوان به صورت مجازی و بازی در بورس و اوراق بهادر نیز سرمایه گذاری کرد .

ایدراپ ماسک امپایر در ماه ژولای 2024 لانچ شد که معرفی آن در بات تلگرامی نات کوین انجام شد . درواقع یکی از ماموریت های ورژن جدید نات کوین در تلگرام ، عضویت در ماسک امپایر بوده است . پس میتوان این بات تلگرامی را مانند نات کوین ، همستر و یا راکی ربیت معتبر خواند .

ایدراپ ماسک امپایر همانطور که گفته شد ، یکی از پارتنر های بات تلگرام نات کوین نیز بوده و حتی نام دیگر این بازی نات امپایر Not Empire بوده  و جدا از ایردراپ خود ، یک ایدراپ مشترک نیز با نات کوین برگزار کرده که نشان دهنده معتبر بودن و آینده روشن این بات تلگرامی دارد . در ادامه مقاله به معرفی بات ماسک امپایر و آموزش آن خواهیم پرداخت .

 

عضویت در بات تلگرامی ماسک امپایر

بازی ماسک امپایر Musk Empire چیست ؟

بازی Musk Empire یک بازی تلگرامی است که بر پایه رمزارز ساخته شده است. این بازی به بازیکنان امکان می‌دهد نسخه مجازی خود از الون ماسک را بسازند و آن را ارتقا دهند. بازیکنان می‌توانند از طریق تپ بر روی صفحه نمایش سکه‌های رمزارز را کسب کنند و با استفاده از آن‌ها در سرمایه‌گذاری و ارتقاء کسب و کار ماسک پیشرفت کنند. بازی Musk Empire از ویژگی‌هایی مانند کمبوهای روزانه، مأموریت‌ها و چالش‌ها، سیستم معرفی و رویدادهای ویژه برخوردار است که تجربه بازیکنان را بهبود می‌بخشد و پاداش‌های منحصر به فردی را ارائه می‌دهد.

این بازی با الهام از ایلان ماسک به شما امکان می دهد نسخه مجازی خود را از غول فناوری بسازید و ارتقا دهید. Musk Empire که پس از موفقیت سایر بازی‌های تلگرام مانند Hamster Kombat و Notcoin توسط توسعه‌دهندگان تأسیس شد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت. در ژوئن 2024 راه اندازی شد و به دلیل گیم پلی ساده و در عین حال جذاب خود، در عرض یک ماه 10 میلیون بازیکن و بیش از 3.2 میلیون عضو در جامعه رسمی تلگرام خود جمع آوری کرد.

 

بازی کلیکی امپراطوری ماسک

بازی کلیکی امپراطوری ماسک

در بات تلگرامی این بازی اینگونه توضیح داده شده است :

امپراتوری کسب و کار خود را بسازید! از یک دانشجو به یک تاجر ثروتمند تبدیل شوید ! وظایف را کامل کنید، دوستان را دعوت کنید، با بازیکنان دیگر رقابت کنید و در قرعه کشی با جوایز پول واقعی شرکت کنید! همچنین اعلام شده است که ایردراپ این بازی تلگرامی به زودی لانچ خواهد شد .

کارت های روزانه و حل معمای ماسک امپایر تلگرام

 

همکاری بازی امپراتوری ماسک و بات تلگرامی نات کوین بسیار جدید است  . این همکاری مزایای انحصاری را برای کاربران نات کوین به ارمغان می آورد. اگر در ورژن جدید نات کوین به سطوح طلایی یا پلاتینیوم رسیده اید، از امتیازات ویژه در Musk Empire برخوردار خواهید شد. این بازی حتی به طور موقت خود را به “NOT Empire” تغییر نام داد و تصاویر  نات کوین را یکپارچه کرد. به عنوان بخشی از این همکاری، Musk Empire ماموریت‌ها و جوایز ویژه‌ای را برای کاربران بات نات کوین در تلگرام ارائه می‌کند که تجربه کلی بازی را بهبود می‌بخشد و یک جامعه قوی بین این دو بازی ایجاد می‌کند.

نحوه بازی ماسک امپایر در تلگرام

هدف اصلی در بازی ماسک امپایر تلگرام ، کسب سکه، ارتقاء شخصیت خود (Musk)، رقابت با بازیکنان دیگر و سرمایه گذاری درآمد شماست. همچنین یک ایردراپ در آینده وجود دارد که بازیکنان می توانند منتظر آن باشند. برای شروع بازی Musk Empire، تلگرام را باز کنید و ربات ماسک را جستجو کنید. شما می توانید به طور مستقیم با ربات تعامل داشته باشید، که دسترسی و اجرای بازی را ساده و راحت می کند.

آموزش بخش های مختلف ماسک امپایر

بخش Earn : بخش ساده بازی که همانند سایر بات های تلگرامی با ضربه زدن به وسط صفحه ، سکه های بازی ماسک امپایر را کسب خواهید کرد . در گرافیک جذاب این بازری ، در وسط صفحه یک زمینه ارز دیجیتال نات کوین بوده که در حال چرخش می باشد و کاراکتر ایلان ماسک نیز بر روی آن است .با ضربه زدن به کاراکتر ایلان ماسک ، پول بازی تلگرامی را دریافت خواهید کرد .  در همین بخش افزایش کسب سود با هر بار ضربه آن هم با ارتقای کارت های بازی را دارید . همینطور مانند بازی همستر و یا راکی ربیت نیز یک انرژی دارد که با اتمام آن امکان ضربه زدن روی وسط صفحه غیر فعال خواهد شد .

بخش Improve : از سکه های خود برای ارتقای ماسک و کسب و کارش استفاده کنید. این درآمد غیرفعال شما را افزایش می دهد و سطح شما را افزایش می دهد، حتی زمانی که فعالانه بازی نمی کنید، درآمد بیشتری کسب کنید. ارتقاء می تواند جنبه های مختلف بازی از جمله توانایی های ماسک و سودآوری کسب و کار او را افزایش دهد. در این بخش یک سری کارت هست که با پرداخت پول بازی میتوانید آن ها را ارتقاع دهید . با انجام این کار ، پروفیت در ساعت یا همان سود کسب پول در یک ساعت افزایش داده خواهد شد . این همان درآمد غیر فعال است . زمانی که در بازی نیستید می توانید تا سه ساعت به صورت غیرفعال سکه به دست آورید. این امر رشد مداوم را حتی در زمان استراحت شما تضمین می کند.

بخش City : این بخش جذاب بازی ، امپراطوری ماسک را با سایر بات های تلگرام متمایز کرده است . در این بخش تصویر یک شهر مشاهده شده که 4 قسمت شده است .  بخش های مختلف در شهر ، یک سری ماموریت ها را نشان داده است که با انجام آن مقداری پول بازی را به عنوان پاداش کسب خواهید کرد.  همچنین امکان سرمایه گذاری در بخش سهام نیز وجود دارد که همانند بازی همستر و راکی ربیت ، با وارد کردن کارت های روزانه پاداش هایی برای خرید و ارتقا سهام کسب خواهید کرد .

بخش Freinds : در این بخش نیز همان رفرال گیری است . با معرفی دوستان خود به بازی ، هم شما و هم دوست شما 5000 امتیاز خواهید گرفت و اگر اکانت تلگرام پرمیوم باشد هر کدام 25000 امتیاز سکه دریافت خواهید کرد . همچنین با لول آپ شدن دوستان شما در بازی شما نیز مقداری پاداش دریافت خواهید کرد . فقط توجه داشته باشید که پاداش های دریافتی در این بخش به صورت مستقیم به اکانت شما واریز نخواهد شد . باید جلوی اسم دوستان عضو شده شما گزینه Claim را بزنید تا پاداش های عضویت و ارتقای آن ها به شما واریز شود .

بخش Quests : این بخش همان مذاکرات و ماموریت ها است . با سایر بازیکنان در نبردها رقابت کنید تا سکه های بیشتری به دست آورید.کارهای ساده را روزانه انجام دهید تا جوایزی دریافت کنید که می تواند به پیشرفت شما کمک کند. سکه های خود را در صندوق های مختلف سرمایه گذاری کنید تا بازدهی بالا بالقوه داشته باشید، اگرچه خطر از دست دادن سرمایه شما وجود دارد.

بخش فرند و ماموریت های ماسک امپایر

بخش فرند و ماموریت های ماسک امپایر

نحوه استخراج سکه در امپراتوری ماسک با کمبو های روزانه

ویژگی Daily Combo در بازی تلگرام ماسک امپراتوری به گونه ای طراحی شده است که راهی ساختاریافته برای افزایش درآمد و پیشرفت در بازی به بازیکنان ارائه دهد. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است:

دسترسی به ترکیب روزانه: به بخش “شهر” در بازی بروید. “بورس سهام” را انتخاب کنید. کارت ها یا سرمایه گذاری های مشخص شده برای روز را وارد کنید.

کسب جوایز: با وارد کردن ترکیب صحیح روزانه، سود خود را افزایش می دهید و می توانید جوایز مختلفی دریافت کنید. این ویژگی تفکر استراتژیک را تشویق می کند زیرا بازیکنان باید سرمایه گذاری های هوشمندانه را بر اساس سطوح ریسک و بازده بالقوه انتخاب کنند. افزایش پیشرفت: تکمیل وظایف ترکیبی روزانه به شما کمک می کند تا سکه ها را سریعتر جمع آوری کنید، که سپس می توان از آنها برای ارتقاء و بهبود تجارت ماسک در بازی استفاده کرد. ویژگی‌های ویژه: بازی اغلب شامل عناصر اضافی مانند جلسات آموزشی، مسابقات و رویدادهای ویژه است که تجربه گیم‌پلی را بیشتر می‌کند و پاداش‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند.

چگونه در امپراطوری ماسک لول را افزایش دهیم ؟

افزایش لول در بازی تلگرامی امپراطوری ماسک ، با ارتقا کارت های موجود در بخش Improve انجام خواهد شد . در این بخش از بازی ، یک سری کارت ها در قسمت های شخص ( personal) ، دفتر کار ( office) , تیم (team)  قرار گرفته است . با پرداخت پول بازی برای این کار ها میتوان لول کارت ها را افزایش داد . همچنین با ارتقای روزانه این کارت ها ، مقدار سود در سایت یا همان پروفیت در یک ساعت نیز افزایش خواهد یافت .

در بالا سمت چپ صفحه بازی ، یک مربع که شخصیت ماسک در آن هست مشاهده میکنید ، کنار این مربع لول شخصیت شما درج شده است . با ارتقا کارت های موجود در بخش Improve ، مقدار درصد هر محله از لول شما افزایش یافته و زمانی که به 100 درصد برسد ، به لول بعدی افزایش خواهد یافت .

سعی کنید با ارتقا کارت های بازی ، میزان سود در ساعت را بیشتر کرده که بتوان سریع تر کسب پول مجازی برای ارتقا کارت ها و ورود به مارکت سهام سرمایه گذاری کنید .

توجه :  به صورت معمول ، تا 3 ساعت امکان کسب درآمد غیر فعال در زمان آفلاین بودن کاربران ممکن است . اما اگر بیش از 3 ساعت افلان باشید ، فقط سود 3 ساعت شما به موجودی بازی واریز خواهد شد .

بخش ذاکره بازی ماسک امپایر چگونه انجام دهیم ؟

توضیح بخش مذاکرات در بخش City قرار دارد . این بخش دو نفره بوده و با یک فرد حقیقی دیگر انجام خواهد شد . مذاکرات مانند بازی سنگ کاغذ قیچی است !

برای مثال، تهاجمی رو سنگ در نظر بگیرید انعطاف پذیر =قیچی و مراقب=کاغذ

تهاجمی ⏮ انعطاف پذیر رو میبره( مثل سنگ که قیچی رو میبره)
تهاجمی ⏮ به مراقب میبازه ( مثل سنگ که به کاغذ میبازه)

انعطاف پذیر ⏮ به تهاجمی می‌بازه
انعطاف پذیر ⏮ مراقب رو میبره.

مراقب ⏮ تهاجمی رو میبره
مراقب ⏮ به انعطاف پذیر میباره

به این صورت میتوان در لیگ های مختلف که پایه قیمت متفاوت دارند وارد بازی ویا مذاکره شد . مانند یک شرط بندی بوده که درصورتی که مذاکره را برنده شوید ، از پول رقیب شما کاسته و به شما اضاف خواهد شد .همچنین برعکس این مورد اگر در مذاکره بازنده باشید ، مبلغی که برای ورود به مذاکره انتخاب کرده بودید را از دست خواهید داد. این بخش از بازی مهم بوده و در لیست های روزانه امپراطوری ماسک نیز به عنوان ماموریت و تسک درج شده است .

بخش مذاکره در ماسک امپایر

بخش مذاکره در ماسک امپایر

ایدراپ اکس امپایر چه زمانی لیست میشود ؟

ماسک امپراتوری قول داده است که این توکن را روی بلاک چین TON راه اندازی کند، پلتفرمی که با تلگرام پشتیبانی و ادغام می شود. این ارز درون بازی را به توکن های ارزش تبدیل می کند، با این امید که ارز درون بازی بیشتر منجر به تخصیص توکن بالاتر شود. در حالی که ایردراپ توکن به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است، جزئیات مربوط به زمان برگزاری، شرایط واجد شرایط بودن و نحوه آماده سازی بازیکنان هنوز فاش نشده است.

در کانال تلگرامی موسس بازی اکس امپایر اعلام شده است که این توکن در آخرین روز های سپتامبر تا اوایل اکتبر 2024 ( اوایل مهر ماه 1403 ) در صرافی های بین المللی لیست خواهد شد .

 

0

دیدگاه

دیدگاه شما